אסתטיקה דנטלית זאת אמנות

מרפאת שיניים נטורל אסתטיק דנט מזה 20 שנה נותנת פתרונות אסתטיים מתקדמים למטופלים. טכנולוגיה חדשנית, ניסיון רב של שנים ורופאי שיניים מהמעלה הראשונה, מאפשרים לנו להעניק טיפולי שיניים ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן יחס אישי, אדיב וקשוב.

מרפאת שיניים נטורל אסתטיק דנט ברמת גן מהמובילות בתחום רפואת שיניים אסתטיקה דנטלית ומבין מרפאות השיניים היחידות בארץ שעושה שימוש בציפויי שיניים חרסינה דקים במיוחד בעלי עמידות גבוהה לשיניים מושחקות והכתמה. ציפויי חרסינה לשיניים איכותיים במיוחד שלא משנים צבע!

נגן וידאו

מחירים הוגנים ונוחים

מרפאת שיניים נטורל אסתטיק דנט דוגלת בגישה כי לכל אחד מגיע "ללבוש" את החיוך שהוא תמיד חלם עליו. אנו מקפידים על הענקת טיפולי שיניים בסטנדרט הגבוה ביותר, לצד הנגישות לטיפולי שיניים לכלל האוכלוסיה. פריסת תשלומים עד 12 חודשים ואחריות על כל עבודה 5 שנים!

צוות רופאים מנוסה ומקצועי

צוות הרופאים במרפאה מהמנוסים והמוכשרים בתחום רפואת השיניים. כל הרופאים בעלי תואר דוקטור ברפואת השיניים, מוכרים מטעם משרד הבריאות ועוברים השתלמויות במגוון נושאים לפחות פעם בשנה.

מרפאתנו מעניקה מגוון טיפולי שיניים באיכות ובמקצועיות

אל תחכו רגע נוסף

השאירו את הפרטים שלכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם למידע נוסף והצעת מחיר מותאמת אישית

מרפאת שיניים נטורל אסתטיק דנט ברמת גן מעניקה טיפולי שיניים ברמת איכות וגימור הגבוהים ביותר שתמצאו! במרפאתנו תוכלו לקבל את הפיתרון הטוב ביותר לבעיות אסתטיות ותפקודיות של השיניים והפה.

טיפולי שיניים אסתטיים

מרפאת שיניים נטורל אסתטיק דנט מהמובילות בתחום טיפולי שיניים אסתטיים כולל ציפויי חרסינה דקים במיוחד (ללא השחזת חומר שן טבעי), כתרי זירקוניה, כתרי חרסינה, שחזורי שיניים מחרסינה, גשרי חרסינה אסתטיים בעלי עמידות גבוהה ללחצים ועוד.

ציפויי חרסינה אולטרה דקים פלאטין פוליה

מרפאתנו מבין היחידות בארץ שעובדת עם ציפויי החרסינה בשיטת הפלאטין פוליה. ציפוי חרסינה דק במיוחד עם יכולת עמידות גבוהה ביותר להכתמה לאורך זמן וללחצים חיצוניים ופנימיים ולרוב אינה דורשת השחזרת חומר שן טבעי.

שיקום פה

שיקום הפה דורש תכנון ועיצוב מעמיקים טרם הטיפול וכולל כתרים, גשרים, מבנים ועוד במטרה לשחזר את השיניים לתפקודו הבריא של הפה ומאידך גיסה להחזרת המראה הטבעי לשיניים.

השתלות שיניים וניתוחי חניכיים

השתלות שיניים הם הפיתרון האולטימטיבי לחוסר שיניים! טיפולי ההשתלות הדנטליות מתבצעים על ידי רופאים מנוסים ובכירים בתחומם.

תמונות לפני ואחרי

לפני אחרי
לפני אחרי
לפני אחרי
לפני אחרי
לפני אחרי
לפני אחרי

צוות המרפאה

שיקום הפה והשתלות דנטליות

טיפולי שיניים כללים וטיפולי שיניים אסתטיים

מטופלים ממליצים

כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת!


טיפים והמלצות

ריכזנו עבורכם טיפים והמלצות בנושא טיפולי שיניים

כיום קיימים מגוון רחב של ציפויים להלן העיקריים שבהם. ציפויי חרסינה: אלו קליפות חרסינה דקות המולבשות על החלק הקדמי של השן ומאפשרות לשינוי צורתו צבעו ומיקומו של השן בשתי פגישות !! ציפויי קומפוזיט: ציפוי הנבנה מחומר מורכב בבניה אישית וישירה על גבי החלק החיצוני של השן, המאפשר לך לחייך בביטחון בפגישה אחת!!

ציפויים לשיניים יתאימו למטופל שנוצרו בשיניו הקדמיות פגמים אסתטיים כמו סגירת רווח בשיניים, שיניים שבורות, השלמת שן, שיניים מוכתמות מאוד, כשיש רצון לשנות גוון צבע של השיניים או שיניים בעלות צורה שאינה אסתטית.

שתל דנטלי הוא שורש שן מלאכותי עשוי טיטניום, המותקן בלסת במקום שורש חסר ומשמש כבסיס לבניית שן קבועה. השתל אינו מורגש בפה.

התקנת שתלים דנטליים נועדה למלא מקום של שורש שן או של מספר שורשים החסרים בפה.

השתלה דנטלית היא פרוצדורה נפוצה מאוד בימינו, אך אם זאת מדובר בניתוח ויש לדעת כיצד לפעול ביום שאחריי על מנת להקל על המטופל מבלי שאיכות חייב תפגע.

  1. יש להיזהר לא לנשוך את רקמות הפה בזמן שהשפעת ההרדמה עוד קיימת.
  2. יש להימנע מאכילה ושתייה כ 3 שעות לאחר ביצוע ההשתלה ולאחר 3 שעות מותר לאכול מזון רך וקר בלבד.
  3. מומלץ להניח קרח על האזור המנותח בו בוצעה ההשתלה חשוב לא להניח את הקרח ישירות על העור אלא לעטוף אותו בבד ולהניח לדקות ספורות ולא ברצף עם הפסקות
  4. אסור לעשן וזאת על מנת למנוע זיהום ודימום
  5. במקרה של הרמת סינוס יש להימנע מקינוח האף, טיסות וצלילות
  6. מומלץ לשטוף את הפה פעמים ביום למשך שבועיים מיום ההשתלה עם חומר פעיל בשם כלור-הקסידין (טרודנט)

 

חומר – כתר חרסינה : עשויי מליבה מתכתית המצופה חרסינה,
כתר זירקוניה : אינו מכיל מתכת אלא מחומר ששמו זירקונייום מוקסיט ונעשה כמקשה אחת או שניתן לצפות בחרסינה ( צבעו של הזירקוניום זהה לצבעו של השן)

אסתטיקה– כתר חרסינה :מכילה ליבה מתכתית שאינה בצבע השן אלא בצבע אפרפר ולכן רמת האסתטיקה ירודה.
כתר זירקוניה : אסתטיקה מעולה מפני שאין אלמנט בצבע זר כך שמתקבלת מראה אחיד ואסתטי.

במרפאתנו ניתן לבצע ציפוי שיניים חרסיני תוך 2 פגישות בדיוק מרבי ובהתאמה אישית.

השאירו פרטים

דילוג לתוכן