סגירת רווח בשיניים קדמיות

איך סוגרים רווח בשיניים? יש כמה דרכם לסגירת רווח בשיניים.

כמה דרכים טיפול שונים לפתרון

לסגירת רווחים בין השיניים יכולים להיות בעיה מולדת או בעיה שמתפתחת במהלך שנים, יחד עם זאת אצל מפורסמים רבים רווח בין השיניים המרכזיות הפך לסימן הקרה שלהם. לסגור אותו ולזכות בשיניים אסתטיות אפשרי. ישנם כמה סוגים סגירת רווח בשיניים הקדמיות או כל הקשת. רווחים בין השיניים בעיקר הקדמיות הגורם לחוסר בטחון במיוחד במודעות של ימינו אל אסתטיקה דנטלית.

1.ציפוי שיניים חרסינה

אשר דורשים הכנה מקדימה של השן , שיטה זאת נחשבת לעמידה ביותר ומתבצעת תוך מספר בודד של פגישות ניתן לסגור רווח בשיניים קדמיות או כל הלסת. ציפוי חרסינה זה חומר חרסיני דק E-MAX שמצפה את השן בחזית שלה. שכבה זו מחליפה את חזית השן ומשנה את צורה  של השן וצבעו. שיטה זאת מאפשרת לא רק לסגור רווחים בשיניים אלה גם לשפר את מראה השיניים והחיוך המושלם וחיוך אסתטי.

2. טיפול אורתודנטי או יישור שיניים

("גשר") שיטה נחשבת לשמרנית ביותר אך נמשכת לרוב מעל שנה, לסגירת רווחים בשיניים בטיפול זה בעצם מזיזים את השיניים לכיוון הרווח וסוגרים אותו בעזרת בקרטים או סדים שקופים. ניתן לבצע טיפול זה על ידי כל סוגי השיטות ליישור שיניים כמו יישור שיניים שקוף. אנו במרפאתנו מציעים טיפול יישור שיניים שקוף שמתבצע יל ידי קשתיות שקופות. בשיטה זאת ניתן לבצע תוך זמן קצר תהליך יישור שיניים בלי שאף אחד ידע שמטופל עובר תהליך יישור שיניים.

3. טיפול בחומרים קומפוזיטים 

טיפול אשר לרוב מתבצע תוך פחות משעה במרפאה. בשיטת הטיפול סגירת רווח  בשיניים מוסיפים חומר קומפוזיטי לרוחב השן כדי לצמצם את רווח בין השיניים. לרוב חומרי קומפוזיט דורשים החלפה כל מספר שנים בגלל חוסר עמידותם או החלפת צבעם. חומר קומפוזיטי מיועד לשחזור שן שבורה או סתימות אך לאחרונה משתמשים גם לסגירת רווח בשיניים. החיסרון של שיטה זאת שחומר קומפוזיטי הוא כמו פלסטיק הוא סופג כל צבעי מאכלים ותבלינים לכן כעבור כמה שנים מטופל ימצא את עצמו שחייב להחליף השלמות. לכן ציפוי קומפוזיט לא ניקרה ציפוי אלה השלמת קומפוזיט.

לבירור פרטים ומחירים צרו קשר

תמונות של סגירת רווח בשיניים עם ציפוי חרסינה לשיניים לפני ואחרי

IMG 5113 2
IMG 5189 2

דילוג לתוכן