מידע על טיפול שיננית באבנית בשיניים

לשיננית כך תסירו אבנית מהשיניים

בואו נדבר על חשיבותה של ביקור אצל שיננית וטיפול ניקוי אבנית בשיניים.

בואו לחוות את היתרונות של ביקור אצל שיננית כל חצי שנה לניקוי אבנית בשיניים מקצועי. למניעת היווצרות אבנית האם הגיע הזמן לבדיקת שיניים קבועה אצל שיננית? האם אתה מודאג מהצטברות אבנית ועל השיניים שלך? ניקוי שיניים מקצועי, הידוע גם בשם מנועי, הוא הפתרון הנחוץ לכם לשמירה על חיוך בריא ומסנוור. הנה ניקוי אבנית אצל רופא שיניים או שיננית חיוני. חשיבות ניקוי אבנית לשמירה ואיך אבנית מתפתחת מה הבעיה.

1.המידע על טיפול באבנית בשיניים

טיפול ניקוי אבנית אצל שיננית או רופא שיניים, הנקראת גם אבנית שיניים, היא צורה של רובד המצטבר על השיניים עם הזמן. לא ניתן להוציא אותו על צחצוח רגיל וחוט דנטלי בלבד. ניקוי שיניים מקצועי הוא הדרך היחידה להוציא באבנית, ולמנוע ממנה לגרום למחלות חניכיים, עששת וריח רע מהפה אפילו עד לאובדן שיניים.

2. מניעת מחלות חניכיים

הצטברות אבנית בשיניים עלולה לגרות את החניכיים, להוביל לדלקת בשלבים המוקדמים של מחלת חניכיים, המכונה , נסיגת חניכיים. על ידי הסרת אבנית על ניקוי שיניים, רופא השיניים או שיננית שלך עוזר למנוע את התקדמות דלק החניכיים ושומר על בריאות החניכיים. אבנית חודרת אל תוך החניכיים יחד עם חיידקים מזיקים שמייצרים דלקת ומשחררת אותם. מסיבה זאת החניכיים מתחילים להיות משוחררים וחופשיים ושלב לאחר זה הם פשוט משחררים את השן. כידוע מאלו שחניכיים זה מה שמחזיק לנו את השיניים. לכן מאוד חשוב לשמור אל חניכיים בריאות. התור לשיננית כך תסירו אבנית

3. נשימה רעננה יותר ושיניים לבנות יותר

אבנית ידועה לשמצה כגורם ריח רע מהפה. על ידי סילוק האבנית החיידקים שהוא מכיל, ניקוי שיניים מקצועי יכול לשפר את הנשימה שלך. בנוסף, הסרת כתמי שטח מהצטברות אבנית יכולה לשפר את הלובן הטבעי של השיניים שלך, ולהעניק לך חיוך בהיר יותר.

4. איך להסיר אבנית מהשיניים?

שיננית שלך יבדוק ביסודיות את השיניים והחניכיים שלך. זה מאפשר להם לזהות כל בעיה דנטלית בסיסית, בין חורים, תרופות חניכיים או סימנים לסרטן הפה, בשלב מוקדם. גילוי מוקדם פירושו טיפול מהיר, מניעת בעיות שיניים ויקרות. אז למה אתה יכול לצפות בניקוי אבנית?

כמה זמן לוקח טיפול שיננית ?

מי עושה ניקוי אבנית?

טיפול ניקוי אבנית בדרך כלל לוקח בין 20-30 דקות. באמצעות מכשירי שיניים מיוחדים, רופא שיניים או שיננית שלך יסיר בזהירות את משקעי אבנית מהשיניים שלך, כולל מתחת לקו החניכיים. תהליך זה, המכונה אבנית, בדרך כלל אינו כואב ועוזר להחזיר את הניקיון והחלקות של השיניים.

ליטוש פוליש

לאחר הגלישה, השיניים שלך עברו ליטוש כדי להוציא כתמי שטח ולשפר עוד יותר את המראה שלהן. תהליך ליטוש זה מאיר את השיניים שלך חלקות ורעננות.

מומלץ אחד לחצי שנה להוסיף לטיפול ניקוי אבנית בשיניים טיפול פלואוריד לשיניים.

טיפים להיגיינת הפה

רופא השיניים או השיננית שלך יספקו הנחיות וטיפים מותאמים אישית להיגיינת הפה שיעזרו לך לשמור על חיוך בריא בין ביקורי שיניים. הם ילמדו על טכניקות צחצוח שיניים מיוחדות, שימוש בחוט דנטלי או מברשות בין שיניים, ולהציע מוצרי טיפוח פה מותאמים לצרכים שלך. זכור, ניקוי שיניים קבוע כל שישה חודשים, או לפי המלצת רופא השיניים שלך, הם חשיבות לשמירה על בריאות הפה האופטימלית. אל תתנו להצטברות אבנית ביופי ובריאות של החיוך שלכם. קבעו עוד היום פגישה לניקוי שיניים תנסו יתרונות של טיפול שיניים מקצועי.

  1. צחצוח שיניים בצורה נכונה ותקינה.

  2. להתחיל לצחצח שיניים כבר משלב שיני החלב.

  3. לבחור מברשת שיניים רכה מתאימה לפי הגודל של ראש מברשת שיניים.

  4. להשתמש בחוט דנטלי או אביזרים בהם שיננית המליצה.

  5. להקפיד על תזונה נכונה ובריאה.

  6. לא לשתות משקאות מתוקים.

  7. לבחור משחת שיניים מתאימה.

  8. שימוש בסלונית מתיז מים.

  9. שימוש במי פה המתאים למניעת הצטברות חיידקים לפי המלצה של שיננית

 

shutterstock 1434792743
דילוג לתוכן