ציפוי שיניים חרסינה

כאן תוכלו להבין איזה סוגי ציפוי חרסינה לשיניים ומה טיפול ציפוי חרסינה

ציפוי חרסינה הם סוג של ציפויים שיניים המשמשים לשיפור המראה והגימור של השיניים. הם עשויים ממרכיבים כימיים ויכולים לשמש לשינוי גוון השיניים, תיקון פגיעות כמו שברים וצפיפות, ולשיפור הצורה והמראה של השיניים. ציפוי חרסינה לשיניים נחשבים לאחת מהאפשרויות המתקדמות והחזקות ביותר לשיפור המראה של השיניים.

ציפוי שיניים חרסינה כל מה שצריך לדעת

ציפוי שיניים חרסינה נמצאים בשימוש נרחב לטובת שיפור המראה השיניים ויכולים להסיר תכתים ולהשיב את ברקם. הם יעילים בכיסוי פגיעות כמו שברים ושחיקה, וביכולתם לשדרג את צורת השיניים ולהעניק מראה טבעי ומושלם. ציפויים מחרסינה עמידים לטווח ארוך, ניתן לבחור בין גוונים שונים והם מתאימים לחיים יומיומיים כולל אוכל ושתייה. הם מציעים את האפשרות לשיפור מידי ותוצאות מרהיבות לטובת מראה השיניים.

הינו חומר חרסינה דק מצפה את השן בחזית שלה. חומר של ציפוי שיניים חרסינה שלא משנה צבעו לנצח לעומת השלמות קומפוזיט שבדרך כלל משנים צבעם כעבור 2-3 שנים ואז המטופל מחוסר ברירה נאלץ להחליף השלמה למראה אסתטי במידת הצורך. שכבה זו מחליפה את חזית השן ומשנה את צורת השן וצבעו. זוהי טכניקה מעולה לשיפור אסתטי של סידרה או שן בודדת בעלות צבע או צורה פגומה

1. שיניים שחוקות

2. השלמת שיניים שבורות או שן שבורה בודדת

3. שיניים עקומות או מסובבות בזוויתן

4. שיניים צהובות או עם פיגמנטציה

5. שיניים שיש בהם רווח בשיניים לא רצוי 

6. שיניים שעברו הרבה סתימות שחזורים

7. שיניים סדוקות

ציפוי שיניים חרסינה התפתחה מאוד בשנים האחרונות במרפאות שיניים לאסתטיקה דנטלית. תוצאותיה תלויה במואמנות וניסיון רב של הרופא שיניים ושילוב של טכנאי שיניים או מעבדת שיניים איתה עובדת מרפאת שיניים. התוצאות מדהימות תוך זמן קצר מדובר על 10-14 ימים!

מרפאתנו מבין היחידות בארץ שעובדת עם ציפויי  חרסינה לשיניים בשיטת E-MAX. ציפוי חרסינה דק במיוחד עם יכולת עמידות גבוהה ביותר להכתמה לאורך זמן ולחצים חיצוניים ופנימיים ולרוב אינה דורשת השחזת השן.

ציפוי שיניים חרסינה ?

ציפוי חרסינה הם קונכיות דקיקות, בהתאמה אישית, שנועדו לכסות את המשטח הקדמי של השיניים. הם מעוצבים באופן אינדיבידואלי כדי להידמות לשיניים טבעיות מבחינת צבע, צורה ומרקם. ציפיות חיות בדרך כלל מחרסינה דנטלית עמידה, אשר לא רק מחקה את המראה של אמייל הטבעי אלא גם מספקת חוזק וגמישות.

היתרונות של ציפויי שיניים חרסינה וכל מה שצריך לדעת לפני

1. טרנספורמציה אסתטית. ציפוי שיניים חרסינה מציע טרנספורמציה יוצאת דופן עבור אנשים עם בעיות שיניים קוסמטיות שונות, כולל שיניים מוכתמות, דהויות או בעלות צורה לא אחידה. הם  יישור  שיניים קלים ושיניים סדוקות, מה שמספק פתרון מקיף לשיפור החיוך.

2.  מראה טבעי של השיניים. ציפוי שיניים חרסינה מעוצבים בקפידה כדי להשתלב בצורה חלקה עם השיניים האמצעים, וכתוצאה מכך לחיוך טבעי והרמוני. האיכות השקופה של הפורצלן דומה מאוד לתכונות מחזירי האור של האמייל הטבעי, מה שמבטיח מראה טבעי.

3. עמידות של ציפוי חרסינה בפני כתמים. ציפוי שיניים חרסינה עמידים מאוד מאפשרים לאנשים ליהנות מהמאכלים והמשקאות האהובים עליהם לבד לדאוג לשינוי צבע. זה יוצר אותם לפתרון עמיד לאורך זמן לשמירה על חיוך בהיר.

4.  זעיר פולשני בהשוואה להליכים דנטליים קוסמטיים אחרים, הנחת ציפוי חרסינה דורשת שינוי מינימלי בשיניים. רק שכבה דקה של אמייל בעדינות כדי להתאים מוסר, תוך שמירה על מבנה השן.

5.  ביטחון מוגבר עם תיקון הפגמים האסתטי, אנשים חווים חיזוק בביטחון העצמי בהערכה העצמית. ציפוי חרסינה מציעים מהפך חיוך משנה חיים, משפיעים לטובה על מערכות היחסים האישיות והמקצועיות.

תהליך ציפוי שיניים חרסינה

1. תכנון ייעוץ וטיפול בדיקה ראשונית נערכת בדיקה מקיפה של השיניים ובריאות הפה. רופא השיניים ידון בציפיות המטופל ובתוצאה הרצויה. ניתן לצלם טביעות שיניים, צילומי רנטגן ותצלומים כדי לסייע בתכנון טיפול.

2.הכנת שיניים כדי להתאים בצורה מושלמת, כמות קטנה של אמייל (בדרך כלל פחות ממילימטר) מוסרת בזהירות מהשטח הקדמי של השיניים. ניתן להשתמש בהרדמה מקומית כדי לאפשר את ההליך.

3. לקיחת מידות וציפוים זמניים מידות של השיניים המוכנות נלקחות ונשלחות למעבדת שיניים, שם מייצרים ציפויים בהתאמה אישית. היום, ניתן להשתמש בציפוים זמניים כדי להגן על שיניים מושחזות ולשמור על אסתטיקה עד לקבלת ציפוי חרסינה קבוע.

4. תהליך הדבקת ציפוי שיניים חרסינה לאחר ציפוים מותאמים מוכנים להדבקה, מסירים את הציפויים הזמניים, ומניחים את הציפויים שיניים חרסינה הסופיים על השיניים. רופא שיניים יבדוק את ההתאמה סופית, הצבע והמראה של כל ציפוי לפני חיבור קבוע לשיניים באמצעות צמנט דנטלי. שמירה על ניהלי היגיינת פה טובים, בדיקות שיניים קבועות כל 6 חודשים והימנעות מהרגלים כמו חריקת שיניים חיוניים לאריכות החיים של ציפוי.

התקדמות אסתטית בציפוי חרסינה

ציפוי שיניים חרסינה ראו התקדמות וטכנולוגיות חומרים ובטכניקות העיצוב, האפשרויות חיוכים מרהיבים עוד יותר. ציפוי חרסינה דקים במיוחד זו התקדמות טכנולוגית הובילה לפיתוח של פורנירים דקים הדורשים במיוחד הפחתת אמייל מינימלית ללא הפחתה. זה שומר על מבנה השן הטבעי ועדיין מספק את השיפור האסתטי הרצוי. עיצוב חיוך דיגיטלי: בעזרת טכנולוגיה ממוחשבת, רופאי שיניים יכולים לדמיין את התוצאות הסופיות לפני תחילת הטיפול. עיצוב חיוך דיגיטלי יכול התאמה אישית מדויקת ומשפר את התקשורת בין רופא השיניים לרופא, ומבטיחות תוצאות מיטביות בציפוי חרסינה.

כאן בסרטון של 2 דקות תוכלו לקבל כל מידה על ציפוי חרסינה לשיניים 

 

טיפולים נוספים

שיניים תותבות

שיניים תותבות קבועות

שיניים תותבות הן תותבת שיניים נפוצה המשמשת להחלפת שיניים חסרות ולשחזור הפונקציונליות והאסתטיקה של הפה. הם מותאמים אישית עבור כל אדם ונועדו להתאים בנוחות ובבטחה ...

כתרים לשיניים

גשרים וכתרים בשיניים עשויים מחומרים שונים, אשר אמורים לתת מענה לחוזק ולאסתטיקה, ביניהם: חרסינה ומתכת, חרסינה מלאה, זירקוניום אוקסיד, ועוד.
תותבת על שתלים

שיניים תותבת על גבי שתלים

שיניים תותבות על שתלים
טיפול שורש

טיפול שורש

טיפול שורש הוא אחד מטיפולי השיניים השכיחים ביותר ומטרתו שימור שיניים פגועות. למרות ההתקדמות הרבה במודעות למניעת עששת, רבים מאתנו זקוקים לטיפולי שורש.את טיפול השורש ...

השתלת שיניים

אילו סוגי שתלים דנטליים קיימים ומה זה השתלת שיניים? השתלת שיניים שתלים דנטליים מספקים פתרון קבוע ועמיד להחלפת שיניים. הם מסייעים לשמירה על עצם הלסת ...
שיננית

שיננית ניקוי אבנית

שמירה על בריאות הפה טובה חיונית לרווחה הכללית. בעוד הצחצוח השימוש בחוט דנטלי בבית הם חיוניים, הם לא מספיקים כדי להבטיח היגיינת פה מיטבית. ביקורים ...
דילוג לתוכן